Es comencen a obrir els primers aparcaments per esponjar la ciutat
L’ajuntament està obrint diferents aparcaments a una banda i altra de la ciutat. L’objectiu d’aquests dos nous aparcaments és ajudar a descolapsar i esponjar zones de la ciutat amb dèficit d’aparcaments.
Els anomenats aparcaments dissuasoris estan pensast pel visitant forani i els espais es troben més allunyat del casc urbà de la vila.
Abans de l’inici de temporada estaran acabats dos grans aparcaments dissuassoris amb més d’un miler de places ampliables

- C/Miguel Hidalgo: Aparcament a la zona de Ponent a la que s'accedeix des de Carrer Orquídies i C/Josep Iglèsies, just a tocar de la Vila Romana de la Llosa. Disposa de 1.800m² aproximadament que es poden destinar a aparcament per uns 100 vehicles. A 5 minuts/400m de la Platja de La Llosa i a 12minuts/950m del Parc Pescador.
- Badia: Aparcament a tocar del Padel Cambrils, just al final de l'Av. Bélgica. 1.600m² on hi poden aparcar uns 70 vehicles. A 600m /10minuts del Pi Rodó/Platja d'en Fores; i a 900m/12 minuts de la Rambla Regueral; caminant.
Abans de la temporada d’estiu s’obriran al públic els aparcaments de ROTARY, ANTIGONS I FONT COBERTA